15 augusti 2007

Ledig dag

 
Sitter vid datorn en ledig och regnig dag.

Jag har försökt ordna till min hemsida och lagt dit en nygammal sida, Andligtankar kallar jag den.
Till den sidan har kopierat över det som jag hade på en av mina Wordpress-sidor.
Som jag lovade igår - nu ska det vara slut med allt flyttande av bloggar och andra krångligheter.

Efter att jag skrivit detta, läst era bloggar och kanske kommenterat lite grand. Då ska jag torka av golven innan jag åker till Borås för att träffa barnbarnen någon timma.
Pojkarna ska klippa sig nämligen. Troligtvis träffar jag samltliga fyra döttrar där också. Hoppas kan man ju. :-)

3 kommentarer:

Evas blogg sa...

Hej och tack för inlägget på min sida! Bollebygd - ligger det alltså utanför Borås?

bollebygdsbo sa...

Eva:
Bollebygd ligger mellan Borås och Göteborg.

Anonym sa...

Hoppas du får en jättefin dag med dina nära o kära =)
Kram