03 september 2007

Lite av varje

Måndagskväll och en brasa brinner i kaminen.
Det är lite kyligt ute så jag tände i kaminen, och det är verkligen skönt.

Söndagen bara rann iväg liksom.
Lite humor i det faktiskt eftersom det regnade ganska rejält större delen av dagen.

Jag jobbade mellan 9.30-13.30.
Sedan då.....
Jo, jag stickade klart den andra sockan och på kvällen slängde jag in dem i tvättmaskinen.
Jag har format till dem nu och snart är de torra och klara att använda.

Idag har jag haft en hel del spontana samtal.
Dessa ger också mig ganska mycket, trots att jag blir lite tom också.

Som jag skrev häromdagen ska vi vara med i Korpens stegtävling.
Idag passade jag på att köpa ett par Eccoskor som jag tänker ha när jag nu börjar promenera till jobbet.
De dagar då jag inte ska iväg utanför Bollebygd alltså.
Jag har ambitionen att gå minst 15000 steg varje dag.
Det ska jag väl klara av tycker jag.
Imorgon har vi Sinnesropromenaden igen. Hoppas att det kommer några stycken då.
Nu ska jag skriva ut några dikter och andra verser att ta med på promenaden.

Det här blev ett underligt sammelsurium av allt möjligt.

Upptäckte att jag av någon anledning blivit portad hos Tjejbloggen.
Fick ett meddelande att jag "tjuvpingat". Det har jag inte gjort.
Tvärtom så har jag ibland glömt pinga varje gång jag uppdaterat.

Inga kommentarer: