05 september 2007

Nöjd med min dag

Jag är tillfreds med min onsdag.
Inte för att jag egentligen har gjort något som jag kan visa och säga: "detta har jag gjort idag".
Vissa saker, som att få ordning runt datorn, leta upp en väska och lite annat har jag fixat utan stress och med en stilla glädje.
Dessutom har jag varit hos doktorn för att kolla blodtrycket.
Allt var bra och även det gör ju att jag mår bra denna kväll.

Imorgon klockan 18.00 åker arbetslaget och förtroendevalda till Lärjungagården i Torestorp. Där ska vi prata om visioner och hur vi vill ha vår församling.
Vi är tillbaks i Bollebygd igen vid 16-tiden på fredag.
Vädret ska bli bra har jag hört, vilket känns skönt för då är det vackert att gå vid Sju Strömmar och njuta.
ng: Nu h
Vill ni se bilder från gårdagens trädkapning?
Borås Tidnings sida finns en bild som visar hur arboristerna jobbade.

För övrigt har jag inget särskilt att skriva,
mer än att dagen även vädermässigt varit bra.
Ser att det regnar nu och har så gjort ett tag.
Återkommer under torsdagen, i alla fall för att läsa bloggar.

5 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Igår hade vi strålande väder här, höstvackert... men idag så är det gråaste grått...

Låter härligt med promenader vid ett så vackert namn som Sju Strömmar... lite trolskt...

Kram

Ella sa...

Hoppas du får en bra dag med många visioner.

Anonym sa...

Vi har haft en härligt solig höstdag senare delen av dagen här i Skåneland. Jag har inte utnyttjat den för jag har bakat massor av frukostbullar.. brännt massor på datorn som jag ska spara till nya.. allt tar sin tid.
Hoppas din dag i morgon blir braig.. Tjingeling
Trevlig helg:-)

Elisabeth sa...

Tittar in och säger godnatt.. min snälla och omtänksamma vän!!

Fast jag blev lite förvånad - jag trodde jag hade lämnat en kommentar här - till det här inlägget!?
Måste ha sovit!

TACK snälla vännen för dina så otroligt varma och omtänksamma kommentarer borta hos mig....!

Varmaste kramar..

Elisabeth sa...

God morgon vackraste vän..

Ville bara önska dig en trevlig lördag - att den blir som du önskar... och tala om hur glad och tacksam jag är över att du finns! Tack Ingela..!!

Varmaste kramar..