11 september 2007

Tjejsnack vecka 37

 
Här kommer veckans Tjejsnack.

Hur länge har du surfat runt/funnits på Internet med en egen sida?
Sedan 1998 har jag haft en egen hemsida.
De senaste två åren även en egen blogg.


Vilken/vilka webläsare använder du?
Förr alltid Explorer, men nu är det oftast, till 90%, Mozilla Firefox.

Vilken typ av sidor besöker du oftast, vilka är dina favoriter?
Bloggar och sidor med/om hantverk.
Stannar på de sidor som jag tycker är bra.


Hur ofta kollar du dina mail/din gästbok etc?
Dagligen, oftast flera gånger om dagen.
När jag är bortrest eller har väldigt mycket att göra
blir det inte lika ofta.


Finns du på någon community eller något forum, vilken/vilka? Om inte, varför?
Nej. Jag tror att det är för att jag har lite svårt för att uttrycka mig på ett bra sätt i diskussioner. Är rädd för att bli missförstådd.


Detta var mina svar på denna veckas Tjejsnacks frågor.

Ni missar väl inte Tisdagstema!
Idag har flera kommenterat min bild.
Det är roligt med lite "feedback" ibland. :-)

Inga kommentarer: