24 september 2007

Tjejsnack

 
Vecka 39
Sommaren 2007

Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?
Allra mest minns jag att en av våra döttrar gifte sig i Lysekils kyrka.
Ett underbart ögonblick och en härlig fest.

Har du haft en skön sommar? Motivera gärna!
Nja, så där.
Kan inte ens förklara för mig själv varför jag inte riktigt tycker om sommaren som gick - (förutom att jag älskade allt detta med bröllopet förståss)

Har du rest något, var? eller stannat på hemmaplan?
Denna sommaren var vi hemma hela tiden.
Husvagnen är sönder och går inte att laga.

Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
Nej inte särskilt.
Men visst känns det bra att vara solbränd.

Vad är din favoritsyssla på sommaren?
Att "bara vara" och läsa böcker som jag inte får läst annars.

Detta var mina svar på veckans Tjejsnack.

 

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Kommer bara in och säger godnatt..och skickar en kram i tanken!

Sov gott.. min vän!