03 september 2007

Tjejsnack + toffelbilderna

Oj då! Detta är tredje inlägget idag!


Här kommer veckans Tjejsnack.
Denna veckan tycker jag att det är en kul grej.

Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?

Jag har en egen startsida med länkar till de sidor som jag besöker oftast.

Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?

Just nu har jag en bild som äldsta dottern tagit på mina barnbarn när de badar på Getterön (Varberg)
Den bilden är så härlig eftersom jag ser att det är sommar.



Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den?

Ännu så länge har jag bild på en ringblomma.
Den är både sommar- och höstlik.


Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?

Eftersom det är mörkt nu så ser jag gatlykotorna och ljus hos några grannar som ännu är uppe.

Vad hör du för ljud i bakgrunden?

23-nyheterna på radion i sovrummet.




Här kommer bilder på mina tofflor. :-)




Jag har dem på mig nu.



Medab jag ändå håller på med bilderna så kan jag lika gäran lägga upp en bild på mina nya skor också. *ler*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul läsning. Jag gillar ju sådana där "onödiga" frågor jag ;)
Och vilka härliga tofflor! Hög mysfaktor!

Ella sa...

Ah... tjejsnack, det glömmer jag alltid bort...

Tack snälla du för alla dina fina kommentarer hos mig. De betyder så mycket.

Kram