08 november 2007

"Det bidde bara en tummetott"


Idag "bidde" det bara en tummetott.
(Ni kan väl Mäster Skräddare?)

Dagen har gått och jag har gjort en hel del.
Röjt och kastat - städat och jobbat.
Varit iväg på återvinningscentralen med en massa skräp.
Nu är jag trött och ska lägga mig.

Imorgon kväll ska vi träffas igen - vi som var dagmammor i samma grupp för ett antal år sedan.

Skriver något på lördag.

Hoppas att vi alla får en bra fredag och sedan även en bra helg.

Ruskväder är det kan jag meddela innan jag stänger ned datorn.


6 kommentarer:

Bloggblad sa...

Det var väl inte så bara... det är bra mycket mer än jag gjort...

Fast jag var en sväng på kyrkofullmäktige också. Och sa "ja" några gånger...

Anonym sa...

Vad trevligt att träffas alla igen. Jag var själv dagmamma för ett antal år sedan med en massa ungar.
Tack för du förklarade.. det där kan ju inte vara en höjdare för er.
Mamma mår inte heller så kanon precis.. värdena, hb vill inte gå upp efter op, sänkan något höjd, trots medicinering.. hon svarar inte på det. Ikväll, då vi var hos henne var vi nere på skiktröntgen med henne.. väntat hela dagen på det. Vatten i lungorna trots vattendrivande både i tablettform och injektioner.. syrgas två gg idag, men hon är vid gott mod ändå:-) Får se i morgon svaret på röntgen.
Ha de fint o ha kul i morgon då med alla de gamla dagisarna:-)
Kram

Monika sa...

Jag såg din fråga i min blogg precis. Tänkte jag svarar här. Jag brukar fotografera mina loer, men många scannar dem.
Jag tycker ABSOLUT att du ska lägga ut det du gör!!! Alla är barn i början och alla har sin olika stil. Allt har sin skönhet!!!

Jag ser fram emot att se dina alster.

Om du har lust och gillar forum är du hemskt välkommen till mitt forum: http://alltomscrap.forum24.se/

Elisabeth sa...

En trevlig tummetott blev det..!

Kan berätta att all snö här har regnat bort, och det blev både mörkt och trist..!

Varm kram..

Elisabeth sa...

Vännen... ville bara titta in och säga tack för att du finns!

Hoppas att du sover gott.. och att lördagen blir snäll mot dig!

Varmare kramar...

Anonym sa...

Tiden finns kanske inte alltid för att blogga.. jag försöker mest var dag.. men så har jag tid oxså:-)
Jo du har så rätt i att en del bilder är från Knäbäckshusen.. de flesta kan jag säga..
Visst är där härligt:-)
Jag åker ofta dit för vilka vyer där finns.. Snön har inte kommit här än, men då det blir så dags är det ett måste igen att fota där:-)
Tjingeling o en trevlig söndag det som är kvar.. Här har ungarna just gått och mannen fick en bingolott.. så han sitter med den just nu.. vi spelar sällan eller aldrig annars, men han får kanske tur bara för det är en present:-)
Tittar inom senare då...