21 april 2008

Sol, sol - underbara sol!


Idag skulle jag jobba endast en kort stund, eftersom det blir gott och väl heldag imorgon.
Men, det blev en timma extra istället. :-)
Jag fixade i Prästgården och var iväg och köpte lite plantor som jag sedan satte i några utekrukor.
Detta tog sin lilla tid och jag njöt av att vara ute i solen.

Det var en del andra saker som också skulle ordnas med, så jag var inte hemma förrän klockan passerat 15.

Här hemma planterade jag de penséer vi köpt och grejade lite mer ute.

För övrigt har jag inget att berätta, dags att förbereda inför morogndagen då vi ska till Kungälv.
På onsdag är jag ledig och har tankar på att åka in till Borås och ICAMaxi som öppnar där då.
Någon gång kan man ju "hänga på låset" vid en invigning. *ler*
Får känna efter hur jag mår den dagen.

1 kommentar:

Eleonora sa...

Så skönt att höra att förkylningen börjar ge med sig. Hoppas du får en fin och trevlig dag i Kungälv.
Planterat har du gjort på på jobb och hemma ser jag. Även jag har satt penséer men än så länge är dom ganska små. Dom brukar ju breda ut sig ganska rejält och jag hoppas fort, för det ser lite ynkligt ut just nu.
Trevlig dag önskar jag dig och kram