20 maj 2008

Hemma


Efter några bra dagar uppe i jämtländska Hålland är vi hemma igen.
Resan gick bra och vi har fått sol, snö, regn, blåst i stor variation.

Några har kommenterat bilderna som jag mobilbloggat hit.
Jag har en Ericsson Z710i med 2mb kamera.
Håller jag bara linsen ren så blir korten hyfsade tycker jag.
Det svåra är att hålla koll på texten som man skriver - vilket ni säkert upptäckte. *ler*

Idag har jag varit ledig, vilket var tur eftersom jag var väldigt trött och mycket välhar insett varför jag inte jobbar mera än 50%.
Även imorgon är jag ledig, det känns bra.

Nu ska jag ta mig till sängen och sova tills Mattis (=hunden) väcker mig och vill ut på sin morgonpromenad.

Jag har varit och hälsat på hos några av er, men huvudet hänger inte med såpass att jag orkar skriva för tillfället.

1 kommentar:

RANA sa...

Hahaha, du moderna bloggare. Detta verkar vara en härlig blogg!

Varmaste hälsningar från en främling!

Rana