23 maj 2008

Sen kväll


Sent, mycket sent, sitter jag här och letar efter några kul länkar för en tipspromenad. jag har hittat en hel del, så under måndagen ska jag sammanställa ett litet häfte till församlingsresan som blir på tisdag.

För övrigt då.........
Tja, ....... en av mågarna var här idag och tvättade bilen, då passade han på att ta vår bil också. Så glad maken blev när han kom hem. Svärsonen hade även med sig några minneskort och en kortläsare som jag köpt. Nu är det lättare att greja med både kamera och mobil.

Imorgon ska vi till dotter med familj. Maken ska hjälpa till med deras altanbygge.
Jag ska kolla hur mycket brudklänningen ska läggas upp framtill.
Ska bli spännande att se henne brudklädd.

Nu har klockan passerat midnatt och mina ögon är svåra att hålla uppe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken snäll svärson som tvättade bilen!
Min lille bil är så dammig och smutsig av all pollen, jag måste ta tag i det snart.

Ha en fin Mors dag! Kramar

Eleonora sa...

Tänkte just som Yvonne - vilken snäll svärson! Min (svärson alltså) brukar tanka bilen strax före juletid varje år och det tycker jag är toppen. Men så har familjen tillgång till bilen när de behöver.

Så spännande - ska ni ha bröllop. Det blir underbart. Då får vi väl se vackra bilder hoppas jag.

Ha det så gott och stor kram