08 september 2008

Det gör ont, det gör ont . . . . .


Tänk att ryggen kan sätta en ur spel så totalt.
Jag har inte jobbat idag.
Sov hela förmiddagen nästan.
Satt i en skön stol ute en liten stund medan solen värmde mig.
Lyckades, efter att tagit tabletter, att köra fram och handla det nödvändigaste samt posta brev till dottern i Jämshög.

Även imorgon ska jag vara hemma och ta det lugnt, och onsdag är jag ledig.
Hoppas kunna jobba på torsdag eftersom det då är gudstjänst framme på Bollegården.

Jag har inte orkat kolla runt på era bloggar idag, kanske ganska förståeligt.

Ta hand om er allihopa, så hörs vi.

Ser att jag glömt en jätteviktig sak.
Alma har ju namnsdag denna dag.
Usch så besviken jag blir att jag missat detta. :(
Kan man skylla på den onda ryggen - lite grand i alla fall.

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Krya på dig, min vän... just nu så önskar jag att du inte bodde så långt bort, så kunde jag ha varit ett bättre stöd, och funnits till hand.
Var rädd om dig...

Stor kram..