05 oktober 2008

Min underbara familj


Nu har jag suttit här och kolat bloggar en ganska lång stund.
Så är jag tillbaks vid min egen blogg och läser blogginlägg från en av döttrarna. Tårarna kom och det blev svårt att läsa. *ler*

Jag är så glad över den familj jag har.
Make, döttrar, mågar och barnbarn.
Idag har vi gosat med yngste lille gossen.
Han skrattar högt nu och börjar jollra.
Värmen i hjärtat borde ge feber.
Kanske var det så det blev i fredags då vi hade förmånen att bada och leka med de stora barnbarnen i Stadsparksbadet. Jag menar att det kanske inte var den varma bubbelpoolen som gjorde mig varm, det var gemenskapen med dem som var med.

Innan vi åkte till Fred idag var jag på scrapmässan i Partille. Mer om detta finns på min kreativa blogg. Kvällens bloggkollande har jag till största delen ägnat åt just scrapbloggar.

Nu ska jag sova - är dessutom ledig imorgon.
En hel måndag som jag ska ta igen mig! :) Det ska bli skönt.
Förhoppningsvis kan jag komma igång med lite kortmakeri också.

Till alla mina älskade döttrar - tack för att ni är de ni är!

Inga kommentarer: