09 november 2008

Söndag


Idag är det söndag, och även Fars Dag.
Far i detta huset är iväg och jagar.
Så gjorde han även igår.
Då blev Mattis, hunden, kvar i skogen efersom han inte behagade komma tillbaks från ett drev utan fortsatte med olika djur.

Väldigt dumt eftersom vi skulle till Borås och köra gocart.
Detta hade min lillebror ordnat med.
Hela vår familj = döttrar med familjer, var med liksom bror med familj.
Nu fick maken strunta i gocartkörandet, men han kom in sedan till dotter A där vi samlades och åt pizza.

Hur det gick i gocarten?
Jodå, jag hamnade i B-heatet tillsammans med alla fyra döttrarna.
En av dem var snabbare än jag!
De andra har jag tydligen lärt att de ska köra försiktigt och inte gasa på. *S*
Etta sammanlagt blev mågen A, med min brors son bara 3 hundradelar efter.

Idag, när manken är i skogen och hunden kvar hemma och väldigt trött, har jag kommit igång ordentligt med stämpling, embossing och annat kortmakeri.
Vad jag har gjort kan jag inte visa ännu, eftersom jag är djärv nog att skicka in till Stämpelbodens Jultävling. (OBS 2 olika länkningar) Ja jag vet, det är vansinne av en nybörjare - men kan ju glädja andra som ser att de gör bättre grejer. *ler*

Om någon timma ska jag gå iväg till pappa och dricka kaffe tillsammamns med dem framme på hemmet.
Ska försöka få till ett väldigt enkelt kort innan också.


Inga kommentarer: