24 januari 2009

Trådlöst och bärbart

Just precis så är det.

Här sitter jag vid bordet nere i rummet och skriver detta, medan min dator står kvar uppe på skrivbordet. Jag har nämligen fått fixat en bärbar dator till mig. Det känns roligt och bra.

Nu kan jag få gjort en hel del även om ingen dator är ledig uppe i Prästgåden - har ju med mig min och den är programerad för det nya datasystemet som vi nu har i pastoratet.

Yngsta dottern är hemma över helgen, så hon har använt sig av min bärbara. :)

Mer från mig under morgondagen.
Hoppas att ni alla har möjlighet att ta vara på helgen och göra något gott av den

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det roligt med trådlös uppkoppling, jag har också skaffat det.
Sitter i köket just nu, ibland i stora rummet, ibland i sovrummet. Det är riktigt roligt!
Trevlig fortsättning på helgen och många kramar!

Bodil sa...

Kul att du också kan sitta uppkopplad trådlöst, det är både enklare och roligare, tycker jag i alla fall =)
Hoppas det är bra med er alla, hälsa! Kram