01 augusti 2009

Solen tillbaks!


Solen fanns, som vanligt, någonstans bakom alla gråa moln.
Idag skymtar den fram mellan de ljusa molnen. :)

Fortsätter med gratulationer, idag en namnsdagsgratulation
till lillebror som heter Per. GRATTIS!

Har ingen aning om vad dagen kommer att ge mig,
men hoppas på något gott, trevligt och minnesrikt. :)

Maken har åkt till skogen några timmar. De ska fixa klart jaktpassen
och jag har några timmar att göra "som jag vill". ;))

Denna dag blir det säkerligen aktivitet utanför vårt hus.
Troligen kommer det ett flyttlass.
Nya grannarna mittemot flyttar troligen in idag.
Lite spännande att efter 19 år få nya grannar.
Det är lite tomt efter familjen H, men de bor ju kvar i Bollebygd så man ses i affärerna då och då.

Önskar att ni alla får en dag att njuta av och tänka tillbaks på som något gott.

3 kommentarer:

femfemman sa...

Hoppas att du får en härlig dag! Ska ut och plocka lite blåbär - lagom till en paj! Vad det gäller bärplockning, så kännar jag av åren, vi är ju lika gamla enligt din syster -- förr plockade jag massor av bär. Idag blir det inte så långa stunder i skogen.

Anonym sa...

Visst var det skönt med lite sol igår! Jag började räkna bakåt och kunde inte komma på när det varit en solig dag senast...

Hoppas du får en fin söndag! Kram

Elisabeth sa...

Ömsom vin och ömsom vatten tycker jag vädret verkar bjuda på nu! Å mest vatten..!!

Just nu tittar solen fram mellan molngluggarna här i Umeå, så man får njuta så länge det varar!

Varm kram...