15 juni 2010

Solen tillbaks

Solen lyser inte längre med sin frånvaro utan den lyser på oss!  ;)

Jag har bara så ont i kroppen, hela kroppen men mest i rygg och höger ben.
Värktabletter hjälper lite grand, men då känner jag av magkatarren.
Vilket ska man välja tro?
När jag måste fixa något kroppsligt tar jag en tablett, annars får jag dras med värken.

Fred mår i alla fall lite bättre nu. Skönt.
På torsdag eftermiddag ska jag hämta barnbarnen A.
NU får vi se vad sandlådan går för.  ;)
Om de gillar den eller inte.
Det är marknad framme på torget på fredag.
Då kan vi strosa runt där lite grand och fika, äta glass  mm.


Om någon timma ska vi sticka iväg till IKEA och köpa en bäddsoffa. (lånat bilden från IKEA)
Äntligen!
Rummet skulle behöva en uppfräschning också, men just nu nöjer vi oss med soffan så att barn och barnbarn kan sova över hos oss ibland.

2 kommentarer:

Bodil sa...

Vi har redan sovit i en sådan...Hannah har en i Växjö. bra soffa att sitta i också. I vilket rum ska den stå?

Jag sticker kanske upp till Fristad i slutet på denna vecka eller i början på nästa.

Hoppas att värken försvinner utan piller...=)
Ha de gott =)

bollebygdsbo sa...

Den står i "altanrummet".
Jag åker till Fristad imorgon och nästa tisdag.