29 december 2010

Snart nyårsafton

Nu är det de allra sista dagarna för år 2010.
Ett år som bjudit på variation och mycket att vara tacksam över.

Även om detta året varit bra så tror jag att sådant som jag själv kan styra över kan bli ännu bättre nästa år. Jag ska i alla fall försöka att ändra på en del av  vanorna som jag har lagt mig till med. Under slutet av detta år har jag så smått börjat och märker att det blir bättre så. ;) Måste bara fortsätta på den vägen.

År 2010 har vi åter haft ett bröllop inom familjen då yngsta dottern gifte sig.
I januari ska vi få ett barnbarn till - Fred ska få ett syskon. Han säger själv att han ska ha en lillasyster men vi får vänta några veckor till och se om han har rätt. ;)

Redan på Trettondedagen ska vi ha hela familjen samlad här. 14 stycken är vi ännu så länge med de fyra döttrarna, de fyra mågarna och de fyra barnbarnen.  :D
Familjen betyder mycket för mig, men det viktiga är att de mår bra och har det bra - inte att vi måste träffas var eller varannan vecka.

När det gäller jobbet så är jag så glad och tacksam för min nya arbetskamrat.
Skulle kunna använda "större" ord, men detta får räcka.  ;)

Kylan håller i sig även i Bollebygd. Det är vackert och mycket praktiskt när man kommer in med hunden efter en promenad - men ibland lite väl kallt tycker jag. Dock hellre detta än en massa regn och gråväder.

Nu ska jag fram och handla, måste hämta ut ett paket från Tradera som jag glömt av.
Hade tänkt mig till Genkicenter men har lite för ont i leder och huvud för träning. Hoppas att det ska gå imorgon istället. Känner att cirkelträningen, Easyline, gör väldigt gott för min kropp. Detta är en av de vanor som jag ska se till att jag blir beroende av under år 2011.

Önskar er alla ett
Gott Nytt år!

1 kommentar:

Cicki sa...

Gott nytt år till dig också. Kram