14 januari 2011

En av livets alla dagar - igen

"Denna dagen ett liv" - så börjar jag även detta inlägg.  :D
Med det förra jag skrev tänkte jag på att vi satt vid pappas säng i onsdags då han var mycket, mycket dålig/svag. Han har hämtat sig något men livstråden är skör.

Idag skriver jag dessa ord för att en ny lite människa kommit till världen. :D
En liten flicka som jag är mormor till och som Fred är storebror till. :D
Hon föddes strax innan halv fem idag på morgonen.

Vid bordet här sitter det nu glada morföräldrar.

3 kommentarer:

Annelie L sa...

Tråkigt att höra att din pappa är dålig...men desto roligare att hör att du blivit mormor igen. Stort grattis, så skönt att allt har gått bra. Hoppas Fred tycker om att bli storebror och att han känner glädje över en ny liten familjemedlem.
Grattis!!! Kram

moniccas sa...

Ja det är tråkigt när ens föräldrar blir gamla och sjuka men Grattis till det lilla nya livet Roligt att bli Mormor igen förstår jag Jag är själv bägge delar Det är livet det kram på dig
och ha en bra dag framöver också

moniccas sa...

På något sätt har jag 2 Epostadresse till dig Vem kan jag skriva privat till Såg dom sista ,men inte dom första Monica Värmland