28 april 2012

Lördagsfix

Här sitter jag fastän jag borde göra en hel massa grejer, både ute och inne.
Har löst melodikrysset, som inte var särskilt svårt idag, och tvättat två maskiner tvätt som ska hängas ut nu. Maken är iväg och hjälper till att plantera skog, granplantor.
Hunden och jag är alltså ensamma hemma även denna lördag.
Jag har en hel massa saker som jag ska ordna med - meeeeen . . . . . . var är orken och lusten?  Kanske kan syret i luften locka fram den medan jag hänger tvätten. Hoppas på detta.
OK, nu sätter jag igång. ;)
Ska bara ta en alvedon först så att huvudvärken släpper.

2 kommentarer:

Annelie L sa...

Hoppas huvudvärken släppte och lusten o orken kom till dig. Om int,e så är det inte hela världen för det är så bra ordnat, så att det kommer en ny dag varje gång...<3
Kram vännen //Annelie

Jesus Present - Fyrbåkenbloggen sa...

Vad fint det var här inne! Så roligt att komma och hälsa på! Vill önska dig en välsignad Valborg och första maj! Lyckliga du som har husvagn! Jag minns vilken glädje vi kände när vi köpte vår första, när vi lastade in och åkte till Öland. Jag önskar er en underbart välsignad sommar i ert "sommarhus"!
Kram till dig!