17 juli 2012

Regnsommar - eller?

Regn tycker jag, och säkert flera med mig, att vi fått nog av nu.
Den som följt mig på facebook har sett att det har varit mycket vatten. ;)
Nu är vi hemma igen och jag lyckades överta förkylning från dotter med familj.
Måndagen var en sängliggardag men idag är det lite bättre.

Här hemma finns en hel del att ta tag i om bara ork, lust och tid finns. Just nu stämmer inte dessa tre överens för mig. Men . . . . snart kanske.
Nu har jag drygt en vecka kvar av min semester, sedan blir det jobb igen på Vägkorset. ;)
Hoppas att få träffa många av er och många andra trevliga gäster där igen.

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
Vilken trevlig blogg du har. Är själv ny i branchen så att säga men mycke intressant kan man hitta som de fina blommorna du gjort av ståltråd med glaspärlor. Kommer följa dig med nyfikenhet. Hälsningar Maria

femfemman sa...

Blir glad att se dej på bloggen. Var har du ditt vägkors? I Bollebygd? Krya på dej!