14 oktober 2012

Söndagskväll

Nu är det söndagskväll och drygt 12 timmar kvar tills jag ska träffa läkaren och förhoppningsvis få de mediciner som är bäst för mig.

Idag har vi varit och ställt in husvagnen för vinterförvaring. Känns bra tycker jag.
När vi kom hem var jag helt enkelt tvungen att lägga mig en stund. Maken skalade potatis och värmde upp älgköttsgryta som jag tagit upp ur frysen redan igår. Ibland har jag lite framförhållning. ;)


Gårdagens inlägg här i bloggen ägnades ju enbart åt sjukdom och trötthet.
Under oktober månad har vi ju bytt bil också. Efter 40 år med Volvomodeller så har vi nu köpt en Subaru Outback. Den känns bra på alla sätt. Skön att åka i, go'  att köra och rätt snygg. Vi är nöjda. ;)

Nu ska jag ställa tillbaks orkideerna i fönstren, har vattnat igenom dem ordentligt så de står just nu på diskbänken. (tala om onödig upplysning)  *ler*

Hör förhoppningsvis av mig här på bloggen snart igen.

1 kommentar:

Maria sa...

Orkideer som är så spännande och vackra. Hoppas nu de är riktigt nöjda i sina krukor och glädjer alla husets invånara med blommor för eller senare. Lycka till med odlingen!