26 juli 2007

Lite av varje

Dagen idag har sett ut så här.
Vaknade sent, efter 9! Även hunden sov, eller väckte oss i alla fall inte. Anledningen till att jag sov så länge var säkert att jag satt kvar vid TV:n och tittade på filmen “En kvinna under påverkan”. Den var fängslande. Vilken skådespelerska.
Tog sedvanliga promenaden med honom efter att jag duschat, morgonkaffet hade maken fixat när jag kom in igen. Åt frukost, läste tidningarna och sedan gjorde vi oss iordning att åka och kolla efter någon bra möbel att ha datorn på.
Hittade ingen som stämmer vid vårt snedtak så det blev även en tur till IKEA i Kållered där vi köpte några köksunderskåp som vi sedan ska lägga skiva på.
Hela dagen hade gått när vi kom hem. Då blev det var sitt glas Sangria för att i alla fall låtsas att det var soligt och varmt.
Jag har vandrat runt bland alla härliga bloggar och blivt såväl glad som ledsen och upprörd. Inte minst blir jag överväldigad över alla härliga och fantastiska människor jag läser saker av och om. Tack till er alla.
Dags för Mattis, hunden, att få kvällspromenaden. Han gnäller verkligen nu.

Inga kommentarer: