31 juli 2007

Mellan juli och augusti

Detta skriver jag mitt emellan två månader. Snart är det midnatt mellan den 31 juli och 1 augusti. 31 juli fyller min syster år och 1 augusti har min lillebror namnsdag, Vi var i Småland hos systern på tisdagen. Åt middag och drack kaffe. Gott! tack! Man blir trött och lite slö av god mat och kaffe. När jag körde hem till Bollebygd blev jag tvungen att öppna fönstret några gånger. Vi kom hem lyckligt och väl. Inte mycket regn på oss under denna dag. “Kors i taket”.
Annars har jag inte så mycket att skriva just nu, eller rättare sagt så är jag för trött för att skriva något här i denna sena timma.
Jag har lagt upp såväl EFIT som Tisdagstema. Kanske jag fixar lite annat under morgondagen. Men blir det vackert väder är jag inte inne mer än nödvändigt.
Alla ni som läser denna blogg kan ju ta till sig av veckans dikt.
God natt till er som läser innan ni somnar - God morgon till er som läser när ni vaknat till en ny dag att göra något bra av.

Inga kommentarer: