05 augusti 2007

Några Söndagsrader

Återigen söndagskväll, men en solig sådan denna veckan.
Ganska tidigt, klockan 8.50, åkte vi till Olsfors kyrka. G skulle tjänstgöra som vaktmästare där idag, och då ska man ju vara där först och låsa upp mm. Hon har inget körkort, alltså erbjöd jag mig att åka tidigt och vara med på gudstjänsten där.
Vi var hemma halv tolv igen, då fikade vi. Sedan tog jag fram en av böckerna som jag tänkt läsa på semestern. Fastnade i den och har nu läst ut den. OK, jag bröt lite för att laga middag och sedan för att äta den samma.
Imorgon börjar maken jobba igen, men jag har ytterligare en veckas semester kvar. Då ska jag läsa!
En sak till. Det är så härligt att vandra runt bland bloggarna och läsa det ni skriver. Jag blir också glad när någon har lämnat en kommentar hos mig.
Återkommer imorgon när jag förhoppningsvis har mer att skriva.

Inga kommentarer: