30 oktober 2007

En sådan där dag...


... då jag läser bloggar men inte orkar kommentera särskilt mycket.

Är trött och vet att veckan blir lika tuff även i fortsättningen.
Jobbar alla dagarna denna vecka.
Men, nästa vecka jobbar jag "bara" tisdag kväll och fredag förmiddag.

Nu ska Mattis ut en sväng och makens middag fixas till, sedan ska jag iväg och jobba dryga timman igen.
Vi har ett möte om helgens alla gudstjänster.

UPPDATERING

Jag har fått till en bild för Tisdagstema och lagt upp den på min sida.
Dessutom har jag hakat på Tankebubblors Temavecka.
Dessa bilder finns på min Fotoblogg.

Många länkar men jag tror att ni hittar det ni vill kolla in.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du vill vara med!
(synd att jag inte kan kommentera på din fotoblogg.)

Elisabeth sa...

Vet du, en sak som jag tycker är en av gåvorna med att ha en blogg... det är att jag faktiskt, när det är lite off-läge hos mig, kan hälsa på hos någon annan en stund, se någon annans verklighet.. och därigenom få lite andrum från mitt eget! Bara att läsa sig bort en stund.. det är också viktigt!

Hoppas du har möjlighet att vila mellan varven.. jag tror du har ganska många järn i elden nu, eller?

Varmaste kramar.. min vän!

Ps. Tack alltid alltid för dina varma tankar till, och om mig! Den vackra dikten om varför... den ska jag bära med mig länge!!

Anonym sa...

Så du har gått med i en annan "fotoklubb" oxså.. jag tror jag nöjer mig med min tisdagstema..
Frukt är oxså en fröjd:-) Finns alltid här oxså.. Var rädd om dig.. jobba inte för hårt.. du ska vara länge.
Stor kram till dig.