31 januari 2008

Torsdagskvällssvammel


Tack till er alla som på olika sätt visat er medkänsla.

Jag har just nu två olika sorters antibiotika - en för tandinflammationen och en för en svår halsinfektion.
Var hos doktorn i tisdags och då var blodtrycket högt, 180/107, och halsen väldigt inflammerad.

Idag har varit första dagen som jag mått ganska bra.
Detta trots att det varit en hel arbetsdag, som dessutom började med att jag försov mig och fick stressa väldigt på morgonen.

Nu sitter jag här vid datorn och fick just ett SMS om att en av mågarna sitter fast på Kastrup.
Snöovädret ställer till det för många.

Jag har mera att skriva om, men nu börjar ögonen kännas tunga så jag ska inta sängläge alldeles strax.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, stackars dig...så jobbigt! Krya på dig vännen, ta det lugnt och drick mycket, te, honungsvatten, och örtte det lindrar.