17 september 2008

"Baksidan" nästan smärtfri - därför en bakdag


Min rygg är mycket bättre idag.
Då passade jag på att baka matbröd.
Hälften ska vara till morgondagens personalmöte,
men den andra hälften hamnar i våra egna magar.


Till jobbet har jag bakat rundstycken,
till oss blev det brödkakor.

För övrigt har jag plockat ordning lite bland mina scrapgrejer och lite annat som finns i mitt "möjlighetsrum".
Kallar det så numera eftersom där finns saker som gör det möjligt att göra en massa olika saker.
Fullt med "skräp" kan maken uttrycka det ibland. *ler*

Fotot har jag tagit med min nya mobiltelefon.
Jag ville gärna ha en mobil som har en bra kamera och bra radio.
Det blev en Sony Ericsson C902.

Nu kan jag blogga när jag känner för det, oavsett var jag är. *ler*
Säkerligen blir det fler foton varje dag framöver.
Även nästa vecka då halva arbetslaget ska till Åh, Göteborgs Stiftsgård i Ljungskile, kan jag lägga in bilder här. Resterande halvan ska till Nissaström i oktober.

På fredag morgon är det dags för den årliga mammografiundersökningen med ultraljud.
Även om jag inte tror att det är någonting på gång så finns en liten oro inom mig.

Hoppas att vi alla får ett skönt sensommarväder att njuta av i helgen.


Inga kommentarer: