30 december 2008

Lite av varje


Så är det snart nyårsafton, bara halvtimman kvar.

Idag har vi varit på kalas och fick supergod skaldjurssoppa.
Födelsedagsbarnet fick många fina presenter, det var några trevliga timmar tillsammans med makens syskon, och några syskonbarn.

Förmiddagen ägnade jag åt att göra ett födelsedagskort. Tänk att det tar såpass tid att fixa det. *ler*

När vi kom hem hade jag en del rådjurskött att ta hand om.
Eftersom vi var bjudna redan klockan 15 till kalaset så var vi ju hemma mellan 19 - 19.30

Imorgon, nyårsafton, ska vi hälsa på J:s föräldrar i Ulricehamn.
Klockan 14 är tiden vi ska vara där.
Kvällen ska tillbringas hemma, känns bäst så med tanke på hunden. Vill inte lämna honom ensam när det brakar loss med alla fyrverkerier runt omkring.

Önskar er alla ett Gott Nytt år!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År vill jag önska dig!
Yngsta dottern och jag kommer att fira hemma i lugn och ro.
Katten mår inte bra av fyrverkerier han heller, så det blir till att hålla ett öga på honom.
Det är synd om djuren denna dag...men fyrverkerier är vackra, det tycker jag nog ändå!

Anonym sa...

Gott Nytt år!
Jag har följt din blogg sporadiskt under de senaste åren...inte varje vecka men då och då :) men själv byter jag ju blogg då och då...