29 oktober 2009

Lite nytt

Det var ett litet tag sedan jag skrev någonting här.
En del har väl hänt se´n sist.
Jag har ju till exempel blivit ett år äldre, visserligen endast 11 dagar, men igår hade vi litet kalas här.
Tre av barnbarnen sov här över natten och var med morfar tidigt på morgonen och sjöng för mig. Det var härligt att se och höra. *ler*

På kvällen kom döttrarna också, samt två av mågarna.

En hel del annat kanske också vore värt att skriva något om, men just nu kan jag inte komma på så mycket.

Ikväll har vi, maken och jag, varit i Alingsås och kollat in "Ljus i Alingsås".
Vissa installationer var riktigt fina att se.

Efter vår promenad fikade vi på ett härligt ställe.
Ekstedt tror jag att det hette.
Inne på gården satt vi - ja utomhus med mängder av tända ljus.




Imorgon jobbar jag heldag, men har varit ledig idag.
Var på mammografi och allt lär vara bra - skönt.

Detta blir inte särskilt långt, men jag känner att sängen kallar. ;)
Hör av mig under helgen igen.

Njut av denna stämningsfulla Allhelgonahelg.
Tänd ljus och låt minnena komma och gå.
Minns både svåra och lyckliga stunder.

Inga kommentarer: