21 mars 2010

Huvudvärk av Handlingsplan

Nu har jag huvudvärk efter att suttit och skrivit ned en handlingsplan, eller "utkast till en handlingsplan" under gårdagen och denna förmiddag.
Det är arbetet vi ska göra på den kurs som jag gått under ett år snart.
Senast i kväll ska det finnas tillgängligt på nätet för alla kursdeltagare.
Eftersom jag inte är någon akademiker har jag ingen vana av att skriva sådant här.
Eftersom det är ett utkast från mig har ju andra möjlighet att förbättra och ändra.

Det känns i alla fall bra att jag fått ihop någonting.  ;)

Nu ska jag ta Alvedon och sedan gå ut och se om det gömmer sig några snödroppar i rabatten under snön.  ;)

Igår kväll var de tre äldsta barnbarnen här tillsammans med sin mamma.
Pojkarna var så trötta efter att spelat "Innebandy-cup" flera timmar.
De somnade gott och sov i bilen på väg hem till H-hult.
Tack för att ni kom hit några timmar!

Ha det gott alla.

Inga kommentarer: