16 september 2010

Radiotips - lyssningstips

För något år sedan "hittade" jag ett mycket hörvärt program i P1.
Det är "Tankar för dagen" som sänds 10 minuter i 7 på morgonen.
Idag var det Mark Levengood som delade med sig av sina tankar.

Han talade om trenden att "alla" ska "hitta sig själv".
Mycket bra hade han att säga om detta fenomen.
Lyssna gärna på detta programmet
och även många av de andra programmen som sänts.
De finns ju på radions hemsida.
Där hittar man för övrigt mycket annat bra också!

Kan ju även passa på att meddela att jag mår bättre ,
så pass bra att jag faktiskt äntligen orkat ta tag i stryk- och mangeltvätten!
Det känns väldigt bra!  ;)

Igår kväll var jag i Fristad, på Blå vägen, och fick information om
återflytten till Bollebygd.
Smörgåstårta och kaffe bjöds vi också på.
Pappa och mamma var så noga med att hålla en plats åt mig vid bordet.
Jag var där strax innan klockan 18, hade ett ärende till Gröna gatan också.
Alla var nöjda med informationen som gavs.
Det ska bli skönt när man inte behöver åka iväg flera mil varje vecka.  ;)


1 kommentar:

Bodil sa...

Låter spännande, ska se om jag kan hitta det på nätet eller som ipod.
Hör av mig angående mamma o pappa och mötet.
Ha de gott till helgen om vi inte hörs innan.