09 januari 2013

Onsdag morgon

Mörkt utanför fönstren.
Hade det funnits snö så hade det varit mycket ljusare.
Till helgen ska julen vara bortplockad och huset städat - det är i alla fall min ambition. ;)

På lördag ska vi på 2-års kalas, yngsta barnbarnet fyller 2 på måndag, men vi firar henne på lördag.

 Igår var jag på mammografi, för första gången på över 10 år blev det inget ultraljud.
Nu anses jag vara som "alla andra", alltså som de som inte haft bröstcancer. :)

I eftermiddag, efter jobbet, ska jag på massage. Det behövs.
Imorgon ska det bli någon timma på Genki. Det ni!

Dags att ge sig ut i mörkret på en hundpromenad.
Klart att jag använder reflexväst!!!

1 kommentar:

Maria sa...

Ja nu gäller det att hitta något annat än julgran och ljusstakar som lyser upp. Det där med reflexväst gillar jag!