29 juli 2007

Söndagskväll

Nu är denna helgen också över. Hade tänkt skriva några saker här, men det blev inte så.
Delvis berodde detta på att jag åkte upp till min brors sambo. Hon har varit dålig under flera veckor nu. Symptom som tydde på borrelia, men nya prover visade att hon hade Helicobacter pylori (=magsårsbakterier) för vilket hon får medicin som hon blir fruktansvärt dålig av. Yrsel illamående, väldiga magsmärtor, viktnedgång mm. Det är verkligen besvärligt för henne. På onsdag ska hon genomgå en skiktröntgen också för att kontrollera att det inte är något annat än vad de nu kommit fram till.
Jag har hälsat på hos flera av er, bloggarna alltså, idag. Kommentarer har jag varit snål med idag, blir väl fler imorgon.
Jag måste också komma ihåg att det är en EFIT-dag imorgon.

Inga kommentarer: