05 januari 2016

Finns mycket att skriva - men . . . . .

Jag ska försöka sammanfatta lite av 2015.
Börjar så smått och fortsätter dagarna framåt.

Största förändringen är väl att Bengt numera är pensionär. ;)
Han fyllde 65 i februari 2015, men fortsatte jobba som vanligt fram till jaktsäsongen började i oktober.

Jag har jobbat min ordinarie halvtid i församlingen. Till största delen på Vägkorset.
Tyvärr har det varit några längre och kortare sjukskrivningsperioder för mig.
Efter många prover har det nu fastställts att jag har hypothereos, underfunktion i sköldkörteln.
Min oerhörda trötthet beror på detta. Mer om min sjukdom kommer i senare inlägg.

Barn och barnbarn är det stora glädjeämnet för oss - ja och så Mattis förstås (hunden) ;)
Vårt numera inglasade uterum är till stor glädje och nytta.

1 kommentar:

femfemman sa...

Det var länge sedan. För egen del så så har jag hållit på med blogg i sex år, utan uppehåll. Numera blir det inte så ofta, målet är ett inlägg i veckan. Ska komma ihåg att titta in lite då och då tll dej.